nedräkning

tisdagkvällen har jag spenderat med mina små vänner erika och fredric.
åkte hem till erika och gjorde lite tester (om självförtroende som inte alls stämde)
sen blev det inte mycket mer, förutom massa snack som vanligt.

nu har jag beställt lite kläder med min mamma, alltid lika kul när dem kommer.
blir nästan som lite julafton varje gång man får en påminnelselapp i brevlådan,
för det e precis lagom till att man har glömt vad det var man beställde.

imorron är det onsdag, sen är det bara tre (två) dagar kvar innan skolan är finito
för den här terminen. om det är skönt? ja! (haft nedräkning i ungefär ett halvår nu)
det avslutar vi med en liten tripp till lund med erika. kanske hittar en nyårsklänning
där istället? top shop, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0