julklappar - check!

Nu känner jag mig skit duktig!
Tillbringat hela eftermiddagen på väla med fredric - försökt hitta resten av
alla julklappar som man ska köpa. och nu så har jag bara någon enstaka
kvar. trodde nog aldrig att jag skulle bli klar i år..

Sen när jag kom hem så har jag suttit och slått in allihopa. Kände mig lite extra fiffig!

Kan passa på att säga att jag e stolt över erika också, som gjorde sin
intervju galant idag!

.. snart kommer marcus hit. blir antagligen lite mys och uppladdning inför imorron,
för just nu är jag riktigt trött.


inte långt kvar nu ..

Kommentarer
Postat av: Erika

Men frida då. är du stolt över mig ? :D <3

2008-12-10 @ 15:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0