inga fynd idag inte ..

idag har jag faktiskt varit ute och trängts med alla andra som vill fynda på mellandagsrean.
men idag var det inte min tur att fynda, tyvärr. jag var bara sällskap till marcus och oskar som
skulle köpa guitarr hero (marcus är nog lite sugen på att slå mig i det nu) ..

men imorron ska jag ge mig ut! måste handla lite små saker till nyår.
klänningen är fixad - nu är det bara smycken och underkläder kvar. haha.

och nu sitter jag här igen med en chokladkartong framför mig.
är inte direkt sugen, men den såg så tråkig ut när den stod helt
oöppnad på mitt rum. så jag öppnade den. tog en tugga. och nu vill jag spy.
tror att jag blivit lite trött på choklad nu faktiskt...



Ni får gärna lov att komma och äta upp min choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0