hjälp mig att sova

en sak som hade varit jävligt skönt just nu hade varit att lägga sig ner,
dra huvet mot kudden och somna direkt!

men det kan jag så klart inte. har värsta dunder huvudvärken och är helt
enkelt för trött för att sova. en annan orsak kan vara att jag just nu är alldeles
själv på mitt rum, i min säng. alltså ingen marcus, erika eller någon annan. 
börjar tro att jag faktiskt inte klarar av att sova ensam .. hm?
tror också att jag spenderat alldeles för många timmar på cupen.
gick in i det huset vid sex- kom ut vid tolv. tiden försvann - precis som den här dagen.



här hade jag antagligen sovit gott. i värmen, i en solstol, i thailand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0