hår dag

den här dagen kan sammanfattas med ett ord: hår.
massa hår. och massa information.
men ganska intressant, faktiskt! hade hår-dag med visningar m.m
med folk från Lemé från 10-16. gjorde att den här dagen gick väldigt snabbt!

kom på för ett tag sen att julkalendern började idag. lite skilnad från när man
var liten och längtade tills den skulle börja! .. nu tänker man inte ens på det.
lite sorgligt faktiskt. fast en orsak till varför jag inte visste det KAN ju faktiskt
vara att det inte alls käns som jul än. vad händer med mig?

men imorron tänkte jag skärpa mig lite och åka till väla och komma på vad
jag ska handla till alla i julklapp. ett annat problem är att jag nog inte kommer
ha pengar att handla allt som jag vill handla till alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0