stackars fötter..

vilken jobbig dag! och det käns i mina ben kan jag säga.
började med att jag lyckades försova mig. tredje dagen.
mkt lyckat. nja, sådär..
skolan var ju faktiskt helt ok. skattjakten gick ju skit bra. haha..
gick runder i hela helsingborg för att hitta en unge under tio år. för det gav ju tio poäng.
och när vi väl hade hittat ungen, och kommit tillbaka dit vi startade så berättade dem
att vi var tio minuter försenade och att vi blivit diskade.
hm, taskigt läge.
så jag fick ju ta min stackars "tio åring" (?) och gå igen.

efter skolan så åkte jag hem till marcus, fast fick först hämta honom på stationen för att
där inte gick ngn buss efter hans tåg. smart marcus!
sen åkte jag hem igen, hade samling halv sex med fotbollen.
mötte häljarp och vann med 6-0. riktigt bra kämpat av oss.
och det märker mina fötter just nu. tio nya vattenblåsor och en fet äcklig nagel.
börjar nästan tycka lite synd om mina fötter. inte bra alls. 
fast ett extra plus till josse och dan som hade fixat våra super snygga tröjor.
sniff och stinky. haha, det kan ju knappast bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0