regn regn regn

ja, gårdagen blev ungefär som jag hade trott. nästan.
skolan var helt okej, kul att träffa alla, plus att vi inte gick så länge.
kom hem, klippte, stack hem till marcus, kollade match.
där träffade jag elin, niklas och erika.
och senare så stack alla vi hem till marcus och kollade på casanova.
bra film, tror jag.. råkade somna mitt i.

sen igår natt så var  det tänkt att jag och marcus skulle gå upp klockan fyra
igen och kolla på pingis. men så blev det inte, haha.. vaknade istället klockan
sex och undrade varför klockan inte hade ringt. så kan det gå..

och idag så ska jag på kalas hos oskar, som fyller 15 :p
sen vet jag inte riktigt vad som händer.
inte för roligt väder idag ju. massa regn. så kommer säkert
att bli ganska lugnt ikväll också antar jag!

ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0