lyckad helg!

och ja, gårdagen blev faktiskt ÄNNU bättre än i fredes. tro det eller ej..
mkt lyckat! (lite bilder kommer säkert sen)
tyvärr så käns det i mitt stackars huvud idag. mkt trött.
och som tur är så har jag lyckats dra på mig en dunder förkylning.
jätte ont i halsen, kan knappt prata! så antagligen så kommer ni få
stå ut med min hesa röst ett tag till!

idag så har vi haft kalas för mamma och pappa.
för en gångs skull så har det inte varit en sån där
tråkig, deprimerad söndag. tvärtom. tills nu, när jag insåg att det faktiskt
ÄR skola imorron. jaja..


imorgon har jag ingen aning om vad som händer efter skolan.

kommer väll få stanna i sängen och försöka vila mig frisk med

en kopp varm mjölk med honung? det bästa som finns för halsen!


men nu ska jag sova, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Krya på dig <3

2008-09-01 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0