klädpoker, äpplen och födelsedagar

Näst sista dagen på sommarlovet.. kanske inte så konstigt att man är mega trött?

Jaja, det var trevligt igår iaf.
Så för att göra en reeedigt lång kväll kort:
klädpoker. skvaller. iskallt. kalsonger. gå på händer. snack om bad? äpplen.


så :) haha.. sjukaste kvällen på länge!
och tack tillis för mina stukade fingrar. haha


och idag kommer det nog inte bli så mycket gjort. Marcus kommer kanske hit sen,
snack om att åka till väla (fast jag var där igår?) och köpa en jeansväst. smått sugen.

och sen kom jag på att marcus och erika fyller år snart. kanske en månad kvar?
och jag som är sååå bra på att köpa presenter. förslag, ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0